آکورد مجنون لیلی مازیار فلاحی
آکورد مجنون لیلی مازیار فلاحی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 Dm    Gm             Bb                                 Eb                         Gm                                      Dm     

کنار سیب و رازقی  نشسته عطرعاشقی     من از تبار خستگی      بی خبر از دلبستگی   عاشقم

Dm                         C                         Bb                              C                                Gm

ابر شدم صدا شدی          شاه شدم گدا شدی      شعر شدم قلم شدی     عشق شدم تو غم شدی

   Bb                     F                                           C             Bb                                Dm

لیلای من دریای من             آسوده در رویای من   این لحظه در هوای تو     گم شده در صدای تو

                          Dm(F)        Gm(Bb)             C

من عاشقم مجنون تو         گمگشته در بارون تو

 

 Bb                     F                                                    C           Bb                              Dm

مجنون لیلی بی خبر    در کوچه هایت در به در    مست و پریشون و خراب       هر آرزو نقش بر آب

                     Dm(F)        Gm(Bb)             C     

شاید که روزی عاقبت      آروم بگیرد در دلت

 

 

 

ویولن: فا   سل   لا  ر  دو   سی بمل   لا ....

 

 

(آکوردها به همان ترتیب قسمت اول)

 

 

کنار هر ستاره ای      نشسته ابر پاره ای         من از تبار سادگی       بی خبر از دلدادگی       عاشقم

ماه شدم ابرشدی   اشک شدم صبر شدی     برف شدم آب شدی      قصه شدم خواب شدی

 

لیلای من دریای من     آسوده در رویای من     این لحظه در هوای تو      گم شده در صدای تو

 

من عاشقم مجنون تو           گمگشته در بارون تو

 

مجنون لیلی بی خبر         در کوچه هایت در به در    مست و پریشون و خراب       هر آرزو نقش بر آب

 

شاید که روزی عاقبت       آروم بگیرد در دلت


نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت15:39---3 فروردين 1392
سلام - لطفا نوع ریتم آهنگ رو هم بنویسید !!!!!!!
پاسخ:س.ریتمش 4/4


angle
ساعت23:07---7 اسفند 1391
سلام وبلاگت خداییش باحاله اکوردای بیشتر بزار دمت گرم
پاسخ:مرسی از نظرتون حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: